Kadry dla GospodarkiUniwersytet Ekonomiczny w PoznaniuUrząd Statystyczny w Poznaniu

Opis

Natalia Wrońska, GPD Agency, Copywriter

Siła słowa, czyli na czym polega praca copywritera w agencji reklamowej

18.03.2015

O prelekcji:

Wykład poświęcony jest pracy na stanowisku copywritera w agencji reklamowej. W szczególności przedstawiono osobę prelegentki, jak również firmę, w której pracuje. Przedstawiono cały wachlarz doświadczeń agencji reklamowej GPD. Następnie zdefiniowano, czym jest copywriting, zarówno offline, jak i online. Istotę pracy na tym stanowisku zaprezentowano na przykładzie wybranych realizacji, w których prelegentka brała udział. Wskazano pożądane cechy i umiejętności niezbędne w copywritingu online, jak również konieczność posiadania wiedzy z różnych dziedzin. Przedstawiono różnice między tekstem statycznym a tekstem online. Omówiono wnioski dla wymagań co do tekstu online płynące z badań przeprowadzonych metodą eyetrackingu. Następnie podano szereg ciekawych wskazówek, wynikających z doświadczenia pracy na stanowisku copywritera. Całość wykładu zobrazowano ciekawymi przykładami.

O prelegencie:

Natalia Wrońska to copywriterka w agencji reklamowej GPD Advertising. W swojej pracy tworzy teksty, scenariusze i koncepcje kreatywne do projektów internetowych. Wcześniej zajmowała się m.in. custom publishingiem i content marketingiem. Jako project manager koordynowała proces tworzenia czasopism i blogów firmowych, redagowała teksty dla klientów z wielu branż, zajmowała się tworzeniem i publikowaniem contentu w social media. Posiada również doświadczenie w PR i marketingu. Przez wiele lat pracowała jako dziennikarka muzyczna oraz prezenterka i reporterka radiowa, współpracując z poznańskimi rozgłośniami (Radio Afera, Good Time Radio), a także z Programem III Polskiego Radia. Ukończyła dziennikarstwo na WNPiD UAM, obecnie jest w trakcie studiów podyplomowych marketingu na UEP.

Projekt Kadry dla Gospodarki współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

 

 

© 2010 Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu | site credits