Kadry dla GospodarkiUniwersytet Ekonomiczny w PoznaniuUrząd Statystyczny w Poznaniu

Opis

Michał Balcerzak, Lokalmedia Sp. z o.o., Dyrektor ds. Sprzedaży

Lokalmedia. Start-up zbudowany na sprzedaży

03.12.2014

O prelekcji:

Wykład poświęcony jest zakładaniu i prowadzeniu działalności. W szczególności przedstawiono firmę Lokalmedia, misję, wizję i cele, jej historię, filary i profil działalności, jak również dane odnośnie lokalizacji i skuteczności reklamy. Jako główny powód sukcesu firmy wskazano sprzedaż. Przedstawiono koncepcję biznesu i jego początki. Omówiono trzy filary sprzedaży, zaprezentowano, co składa się na udaną sprzedaż. Zaprezentowano często stosowane recepty na słabą sprzedaż. Omówiono trzy zasady zbijania obiekcji klienta. Wskazano także kluczowe czynniki sukcesu start-up’u Lokalmedia. Całość zobrazowano ciekawymi przykładami z praktyki gospodarczej.

O prelegencie:

Michał Balcerzak jest współwłaścicielem spółki Lokalmedia, absolwentem Akademii Trenerów Sprzedaży Development Partners. Specjalista w dziedzinie budowania zespołów sprzedażowych. W Lokalmedia zbudował milionowy zespół handlowy. Pasjonat rozwoju osobistego. Karierę zaczynał jako project manager. Miał duży udział przy tworzeniu Piłkarskiej Akademii Reissa. Posiada również doświadczenie korporacyjne, zarządzał ponad 20-osobowym zespołem w grupie Aviva Polska. Jest absolwentem Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu.

Projekt Kadry dla Gospodarki współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

 

 

© 2010 Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu | site credits