Kadry dla GospodarkiUniwersytet Ekonomiczny w PoznaniuUrząd Statystyczny w Poznaniu

Opis

Marco Foelske, Sheraton Poznań, Dyrektor Generalny

Power Of The Brand - hotels are more than just beds, it's a lifestyle

14.05.2014

O prelekcji:

Wykład poświęcony jest markom w hotelarstwie. W szczególności przedstawiono sieć Starwood Hotels&Resorts oraz jej program preferowanego klienta. Zaprezentowano markę Sheraton jako miejsce, w którym i wokół którego gromadzą się ludzie. Przedstawiono historię i rozwój tej marki. Następnie zdefiniowano kluczowe zagadnienia marketingu marki Sheraton. W dalszej kolejności zaprezentowano hotel Sheraton Poznań. Całość przeplatano ciekawymi przykładami.

O prelegencie:

Marco Foelske zajmuje stanowisko dyrektora generalnego hotelu Sheraton w Poznaniu. Pochodzi z Bremy, a w hotelarstwie jest obecny od 1982 roku. Wcześniej pracował w Bawarii, Szwajcarii, Anglii, Turcji, USA. W Polsce jest od 2008 roku, a od 2009 w Poznaniu. Ma żonę i dwoje dzieci. Jego hobby to pływanie oraz kolekcjonowanie zegarków Swatch.


 

Projekt Kadry dla Gospodarki współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

 

 

© 2010 Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu | site credits