Kadry dla GospodarkiUniwersytet Ekonomiczny w PoznaniuUrząd Statystyczny w Poznaniu

Opis

Katarzyna Garbaciak, Grupa Allegro, Lider sekcji wsparcia biznesu iStore

Content marketing: nowoczesne sposoby pozyskiwania klienta w Internecie, metody i narzędzia mierzenia skuteczności działań

28.05.2014

O prelekcji:

Wykład poświęcony jest problematyce content marketingu, obejmującej nowoczesne metody pozyskiwania klientów w Internecie. W szczególności przedstawiono stare podejście w marketingu. Następnie zdefiniowano nowe przyzwyczajenia, które tworzą nowego klienta i nowy marketing. Omówiono reakcję rynku na te zmiany. Następnie przedstawiono podstawowe działania contentowe, które mają być skuteczne w pozyskiwaniu klienta internetowego. Zaprezentowano także sposoby pomiaru efektów działań. Całość przeplatano przykładami z praktyki gospodarczej.

O prelegencie:

Katarzyna Garbaciak jest liderem działu wsparcia biznesu iStore.pl w Grupie Allegro. Jest odpowiedzialna za koordynację wielu działań e-marketingowych, rozwój i promocję integracji sklepów iStore.pl z oprogramowaniem zewnętrznym, platformy sklepowej skupiającej 3000 sprzedawców.


 

Projekt Kadry dla Gospodarki współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

 

 

© 2010 Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu | site credits