Kadry dla GospodarkiUniwersytet Ekonomiczny w PoznaniuUrząd Statystyczny w Poznaniu

Opis

Barbara Metelska, Basia Metelska, Niezależny konsultant

Zarządzanie kapitałem własnym - budowanie marki osobistej

29.10.2014

O prelekcji:

Wykład poświęcony jest budowaniu marki osobistej. W szczególności zdefiniowano, czym jest przywództwo, omówiono potrzebę innego myślenia. Podkreślono, że odkrywanie swojego autentycznego przywództwa wymaga zaangażowania w rozwój samego siebie, zrozumienia historii swojego życia. Wyjaśniono, skąd się biorą przywódcy. Zdefiniowano, czym jest marka, jak się ją buduje oraz czym jest branding. Kolejną część wykładu poświęcono marketingowi wbudowanemu. Następnie odniesiono się do problematyki tworzenia marki osobistej oraz marki lidera. Całość zobrazowano ciekawymi przykładami z praktyki gospodarczej.

O prelegencie:

Basia Metelska ukończyła studia MBA na Berlin School of Creative Leadership oraz projektowanie produktu na Uniwersytecie Artystycznym w Poznaniu. Jest stypendystką Edinburgh Collage of Art w Szkocji. Od kilkunastu lat wymyśla i realizuje lubiane i nagradzane interdyscyplinarne projekty. Najpierw w Mediolanie dla Jerszego Seymour, któremu również asystowała w wykładaniu podczas Vitra Design Workshops we Francji. Następnie reprezentowała Polskę na Design Mai w Berlinie, pracowała dla australijskiego Crumpler’a, potem w Los Angeles projektowała obwoluty cygar, które palił Tony Soprano w The Sopranos, jak i stołki na których siedział David Duchovny w The Californication. We Wrocławiu pomogła Almi Decor wykoncypować sieć sklepów FLO. Do niedawna Członek Zarządu, Dyrektor Marketingu i PR Starego Browaru w Poznaniu oraz Kurator Art & Fashion Festival by Grażyna Kulczyk, na który po jej zaproszeniu, po raz pierwszy przyjechali do Polski m.in. Andrew Bolton, Scott Schuman, Nicholas Kirkwood oraz Barbara Hulanicki. W ramach festiwalu wykształciła kilkaset absolwentów. Lubi wystąpienia publiczne, przemawiała na m.in. Pecha Kucha w Tokyo, festiwalu Eurobest w Amsterdamie oraz targach Mapic w Cannes. Obecnie pracuje w Polsce i za granicą jako niezależny konsultant i coach specjalizujący się w komunikacji, marketingu i strategii handlu, mody oraz designu; poświęcając prawie każdą wolną chwilę na ratowanie rzemiosła haftu ręcznego.

Projekt Kadry dla Gospodarki współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

 

 

© 2010 Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu | site credits