Kadry dla GospodarkiUniwersytet Ekonomiczny w PoznaniuUrząd Statystyczny w Poznaniu

Opis

Maciej Śledziński, L’Oreal, Junior Product Manager
Dzień z życia Brand Managera na przykładzie firmy L’Oreal i marki Men Expert
09.05.2013
O prelekcji:
Wykład poświęcony jest specyfice działalności brand managera. W szczególności przedstawiono firmę L’Oreal i portfolio marek należących do grupy L’Oreal, jak również strukturę organizacyjną. Zaprezentowano jedyną typową markę męską w L’Oreal, jaką jest Men Expert, jak również rynek, na którym ta marka konkuruje. Przedstawiono historię rozwoju tej marki, sposoby komunikacji marketingowej odnośnie marki Men Expert i poszczególnych gam produktowych, wchodzących w jej skład, jak również główne wartości marketingowe tej marki. Zaprezentowano też pracę brand managera, jego główne funkcje, rodzaje podejmowanych decyzji, jego codzienną działalność. Całość obrazowano ciekawymi przykładami.
O prelegencie:
Maciej Śledziński jest pracownikiem grupy L’Oreal, która w Polsce działa we wszystkich kanałach dystrybucji: w handlu tradycyjnym, sklepach wielkopowierzchniowych, salonach fryzjerskich, perfumeriach oraz aptekach. Maciej Śledziński w L’Oreal pracuje od 3 lat, początkowo na stażu, następnie brał udział w sześciomiesięcznym programie dla najlepszych stażystów w Niemczech. Uczestniczył także w stażu drogowym, zajmował się koloryzacją włosów. Następnie zajął się marką Men Expert, dla której obecnie jest menadżerem produktu.

Projekt Kadry dla Gospodarki współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

 

 

© 2010 Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu | site credits