Bartosz Skwiercz, KKS Lech Poznań, Dyrektor komunikacji i marketingu
Klub otwarty. Jak się komunikować z najbardziej wymagającymi kibicami w Polsce?
18.03.2013
O prelekcji:
Wykład poświęcony jest komunikacji i marketingowi w klubie sportowym na przykładzie Lecha Poznań. W szczególności przedstawiono wymagania kibiców Lecha Poznań w stosunku do klubu sportowego i wynikającą z tego zmianę podejścia marketingu klubu sportowego. Przedstawiono jak wygląda dział komunikacji i marketingu w KKS Lech Poznań, opisano zadania poszczególnych osób w tym dziale. Zaprezentowano przykładowe błędy w komunikacji klubu sportowego z kibicami, jak również zmiany, jakie wprowadzono w komunikacji w KKS Lech Poznań w ostatnich latach, zmierzające do stworzenia klubu otwartego. Omówiono problemy postrzegania klubu sportowego, przeanalizowano czego kibice chcą od klubu, a czego klub chce od kibiców. Przedstawiono główne cechy aktualnej strategii komunikacji i marketingu w KKS Lech Poznań. Całość zobrazowano ciekawymi przykładami. Drugą część wykładu wypełniła dyskusja.
O prelegencie:
Bartosz Skwiercz jest absolwentem kierunku Public Relations i Marketing Medialny na Uniwersytecie Warszawskim. Jest specjalistą PR i marketingu z bogatym doświadczeniem praktycznym zdobytym w wielu firmach, w tym renomowanych agencjach marketingowych. W czasie swojej kariery pracował m.in. w agencjach Spin Communication (obecnie Pleon), Hill&Knowlton, Alert Media Communications i Mmd (obecnie Grayling). Obecnie zajmuje stanowisko dyrektora komunikacji i marketingu w KKS Lech Poznań.
Projekt Kadry dla Gospodarki współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
© 2010 Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu | site credits