Kadry dla GospodarkiUniwersytet Ekonomiczny w PoznaniuUrząd Statystyczny w Poznaniu

Opis

Artur Gagarin, Lech Poznań S.A., Dyrektor Handlu i Sprzedaży Biletów

Skuteczny merchandising na przykładzie klubu piłkarskiego Lech Poznań

12.05.2014

O prelekcji:

Wykład poświęcony jest skutecznemu merchandisingowi. W szczególności zdefiniowano cel merchandisingu klubowego, przedstawiono merchandising jako część modelu biznesowego klubu piłkarskiego Lech Poznań. Zaprezentowano dane liczbowe opisujące działalność merchandisingową Lecha Poznań oraz przedstawiono podstawowe produkty wykorzystywane w tej działalności. Zaprezentowano kanały dystrybucji produktów merchandisingowych, takie jak sklep, punkty patronackie, sklep internetowy, galerie handlowe, sprzedaż meczowa oraz okazjonalna. Przedstawiono organizację merchandisingu w klubie. Wskazano kanały informacji marketingowej wykorzystywane przez Lech Poznań. Omówiono także wyzwania, przed jakimi stoi działalność klubu. Końcową część wykładu wypełniła dyskusja.

O prelegencie:

Artur Gagarin jest dyrektorem handlu i sprzedaży biletów w klubie piłkarskim Lech Poznań. Wykształcenie zdobył na Maastricht University oraz w Université de Nice. W klubie do jego obowiązków należy przygotowanie i sprzedaż kolekcji odzieży i gadżetów Lecha Poznań. Jego hobby to sport i podróże.


 

Projekt Kadry dla Gospodarki współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

 

 

© 2010 Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu | site credits